sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

New Tattoos

Kuten lupailinkin jo aikaisemmin, kerroin palaavani blogin puolelle lisää uusista tatuoinneistani kun ne olisivat vähän parantuneet. Nyt niiden ottamisesta on kulunut vähän yli viikko ja eivät näytä enää niin pahalta. Uudet tatoinnin käyvät aina aluksi läpi ruman vaiheen - vähän niin kuin mäkin teininä.  Samalla kerron tässä postauksessa vähän tatuointien tarkoituksesta, sekä kivusta ja paranemisesta.


IMG_0152_Fotor

Tatuoinnit kävin laittamassa Old 7 Tattoossa Töölössä Jessikalla.  Otin siis molemmat tatuoinnit oikean käden sormiini - toisen nimettömään ja toisen pikkurilliin.


IMG_0142_Fotor

Nimettömässä mulla on timantti. Oon jo pitkään miettinyt timantti tatuointia ja ainoa mikä puuttui oli sopiva paikka. Sitten yksi päivä vaan keksin mihin sen laittaa. Idea timanttiin on lähtöisin sanonnasta "diamond in the rough" ja koska musta timantit on vaan kauniita. Tatuoinnin otto ei sattunut melkeinpä yhtään. Kyllähän se tuntui ja ei tatuointi musta mitenkään miellyttävältä tunnu, mutta en sanoisi että olisi ottanut kipeää. Mutta parantuminen on sitten ollut sitäkin vaikeampaa.


IMG_0144_Fotor


Pikkurillissä mulla on mun mummin syntymäaika roomalaisilla numeroilla. Tämä tuskin selittelyä kaipaa. Mun mummi on mulle tosi rakas ja maailman hyväsydämisin ihminen. Paikka tuntui sopivalta, koska pikkurillihän on ns. "lupaus-sormi" ja jos sanakirjassa olisi kuva luottamuksesta, mun mummin naama olisi siinä. Mummi on aina auttanut mua, aina huolehtinut musta ja tukenut no matter what. Tatuointi oli todella epämukavaa. Asteikolla 1-10, kipu oli 8 paikkeilla - mutta täysin sen arvoista.


IMG_0148_Fotor

Mun mielipide tatuoinneista on aina ollut aikalailla sama. Jo pienenä tiesin, että haluan "isona" paljon tatuointeja. Tokihan ne ideat ovat vähän tässä ajan kanssa muuttunueet, mutta perus ajatus säilynyt samana. Aluksi mietin että haluan vain tekstejä, koska rakastan kaikkia ihania lainauksia. Mutta samalla en halua olla kävelevä kirja. Kuvissa mua jännittää aina että mitä jos ne menee pieleen. Voihan teksti mennä ihan yhtä hyvin pieleen, mutta mun aivoissa on semmonen pinttynyt harhaluulo että kuva on helpompi mokata. Siksi musta on tosi tärkeetä tehdä taustatyötä ja etsiä paikka missä oikeasti osataan tehdä ja sitten tutkia vielä vähän lisää. Mulla on nyt jo uusi tatuointiaika varattuna.  Seuraava tulee sisähauikseen, mutta kuvasta kuulette myöhemmin. Mä näkisin itselläni ihan hyvin koko hihan täynnä mieleisiä tatuointeja, jotka tekee musta mut. 


Jos jotain kysyttävää tulee mun tatuoinneista tai mistä vaan ylipäätään, niin aina saa kysyä! :) 
Talk to you next time <3 xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti