tiistai 21. kesäkuuta 2016

TB: American Summer

Tälläisenä vapaa aamuna on kiva vähän katsella vanhoja kuvia ja muistella viime kesää, joka oli yksi elämäni parhaista kesistä. Pääsin yhden lyhyen kesän aikana kokemaan niin paljon kaikkea mahtavaa. Viime kesä koostui kavereista, isäntäperheen kanssa olemisesta, auringonotosta, uimisesta, Las Vegasista, Los Angelesista, amish-kylästä, shoppailusta, ulko-elokuvateatterista, hyvästä musiikista, roskaruuasta, limusiiniajelusta ja paljon paljon paljon hauskanpidosta. 

Kuvitella, että näistäkin kuvista on about vuosi. 
 PicMonkey CollagePicMonkey Collage2

Olen ollut viime aikoina ihan Jenkki-fiiliksissä ja sen varmasti huomaa näistä mun postauksista. Olen myös päättänyt että mä tulen asumaan siellä tulevaisuudessa - ainakin lyhyen ajan. Se vain tuntuu kodilta ja joka päivä on jotain, mitä ikävöin sieltä. Ollaan suunniteltu myös reunionia mun parhaiden au pair kavereiden kanssa. Se olisi aika siistiä. Kyllä siellä sai niin paljon mahtavia ystäviä ja uusia tuttavuuksia, että en vaihtaisi sitä vuotta mihinkään. 


Palaillaan ensi kerralla! xo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti